SILA MANFAATKAN KANDUNGAN BLOG INI DAN
SEBARANG KOMEN SANGAT DIALU-ALUKAN

Monday, July 6, 2009

HASIL PERBINCANGAN KUMPULAN: BM

Baru siap kotak?..tak pe, masih banyak masa lagi.
Kerjasama...kerja yang sukar jadi mudah. Pastikan juga bahan tersebut tahan lama dan mudah alih serta sesuai dengan aspek yang hendak diajar.

Mungkin sesuai untuk menguji pengamatan aspek bentuk

Dah siap...macam tau-tau je simbolik dua huruf tu. Boleh perbanyakkan lagi bahan tu, misalnya huruf dari A sampai Z.
Cantiknya bunga kat belakang tu. Cantik lagi bunga dalam genggaman.

Wah...kalau dah mendapat sentuhan Meris, memang ada unsur-unsur bunga. Menarik dan harap kalau dah siap makin menarik.

Perbincangan pertama kumpulan Severinus... kelihatan kreatif. Cuma pastikan menepati aspek yang hendak diajar sama ada melalui aktiviti membaca atau menulis. Teruskan usaha dan pastikan menarik perhatian murid.

2 comments:

  1. salam..mohd firdaus.. saya nurul ainura dari ipgm kampus perempuan melayu, melaka..
    saya tertarik dengan kamu punyer bahan ABM.. kreatif sgt,..
    saya dan kawan2 dekat ipgm ni pon xsekreatif korang....
    bgs2... moga dapat share input2 yg berguna..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt.
    Terima kasih kerana sudi melawat blog Literasi Bahasa. Saya dan pelatih amat berbesar hati atas komen positif daripada cikgu.
    Saya dan pelatih berharap kita dapat berkongsi bahan dan maklumat dari semasa ke semasa.
    Akhir kata, pelatih saya kirim salam dan ingin terus menjalin hubungan yang mesra dengan pelatih di IPGM cikgu.

    ReplyDelete